Matbloggen har förvandlats till fjällbloggen! 20-04-2009

I en vecka i alla fall. :)
Jag anlände igår till fjällen, Tandådalen, tillsammans med min karl och hans far. Det är första gången jag åker så dagen har spenderats i barnbacken och en gång i "familjebacken". Enligt min karl som är näst intill proffsåkare och som dessutom varit skidguide i alperna i deverse säsonger, åker jag väldigt bra och han har aldrig sett någon lära sig så fort. Dock lade jag mig ned ett par gånger i Familjebacken, då jag helt plötsligt glömde att man skall lyfta på det benet man inte tynger på när man svänger. Det resulterade i hög fart och en rädd Jag som gled ner för backen ett par gånger alltså..

Här är i alla fall utsikten från vår balkong, med lite kvällsol:

Och här ifrån fjället, första gången jag var så högt upp efter att för första gången åkt sittlift:

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men hallå där uppe i fjällen! Vilka fina bilder...frisk luft är inte dumt. Då får man så bra idéer och kommer hem fulladdad med energi :D Annars är det "lugnt" här, kör på med projektet...Vi ses snart!!! Hälsa Abbe och KRAMISAR!

2009-04-21 @ 22:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0